۵ پاسخ

اگه قبل یک سالگی اینطور بشه میگن خودش خوب میشه ولی بعد یک سالگی حتما باید عمل بشه ،پشت گوش ننداز حتما رسیدگی کن ،رفیق شوهرم متاسفانه عملش نکردن الان اینقدر بیضه ش بزرگه همسرم میشه از روی شلوارش مشخصه

پسر من بعد واکسن ۱۸ماهگیش اینطور شد خودم حس میکردم داخل بیضه ش آب هست،،بردم متخصص جراحی کودکان گفت باید سریع عمل بشه اگرنه اب دور بیضه ،بیضه رو میخوره و کیسه بیضه هی بزرگتر میشه عملش کردیم خوب شد الان نرماله

پسر من هیدروسل داشت جراحی کردیم دو طرفه بود

پسرم ۲۰روزش بود بیمارستان بستری شد آنقدر سرم زدن بهش بچم بیضش آب آورد مثل بیضه یه پیرمرد ۶۰ساله خیلی بد بود خدا واسه کسی نخواد

من برادرم اینجور بود هیدروسل بهش میگن خوب شد خودش

سوال های مرتبط