خانما شربت دمپریدون برای رفلاکس بچه اسهال میکنه؟

۳ پاسخ

شما هم دومپریدون میدین؟
وای من همش میگم چرا باید از الان به بچه داروی معده بدم خوب نیست
از اونور اینقدر بالا میاره خسته شدم وزن نمیگیره
وقتی دارو میدی نتیجه میده؟ یا بازم بالا میاره ؟

من اسهال داشت بردم دکتر گفت نده بهش چون اسهال داره

سلام عزیزم دوبار ب پسرم دادم اسهال نشد
دکتر ب شما گفته چجوری ب پسرتون بدید؟

سوال های مرتبط

مامان 💙ابوالفضل 💙 مامان 💙ابوالفضل 💙 ۱۵ ماهگی
مامان لیدیا مامان لیدیا ۱۰ ماهگی