من هردو پسرام از یکسالگی دیگه خودشون شیرمادر رو ترک کردن و نخوردن.منم یکسالگیشون شیرم سره هردوشون خشک شد.دوسه ماه هم شیرخشک خوردن و ترک کردن.
بگیر دیگه بزرگ شده منم پسرم بااینکه خیلی هم وابسته بود ۱۸ماهگی گرفتم
تا الان شیر خودت میدادی 🙄
من پسرم خیلی وابسته بود هیچی نمیخوره همش زیر سینه بود خوابیدن، نصفه شب ، کلن اگه دراز میکشیدم میومد
به خاطر دندوناش و اشتهای ۱۸ ماهگی گرفتم ، سه چهار روز اول سخته ،
یکم پودر قهوه داشتم زدم گفتن آه شده ،دیگه نخورد ، ولی شب نگم برات دو سه ساعت گریه ،قهر ، ولی دیگه جفتمون راحت شدیم
به نظرم یهویی نگیر
پسر منم فقط فقط زیر سینه م مبخوابید
اول روزارو قطع کن بعد شبا
سخته ولی میتونی عزیزم
بلاخره که باید بگیری من ماهان یک سال و یازده ماهش بود گرفتم هم خودش راحت شد هم من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.