۵ پاسخ

من هردو پسرام از یکسالگی دیگه خودشون شیرمادر رو ترک کردن و نخوردن.منم یکسالگیشون شیرم سره هردوشون خشک شد.دوسه ماه هم شیرخشک خوردن و ترک کردن.

بگیر دیگه بزرگ شده منم پسرم بااینکه خیلی هم وابسته بود ۱۸ماهگی گرفتم

تا الان شیر خودت میدادی 🙄
من پسرم خیلی وابسته بود هیچی نمیخوره همش زیر سینه بود خوابیدن، نصفه شب ، کلن اگه دراز میکشیدم میومد
به خاطر دندوناش و اشتهای ۱۸ ماهگی گرفتم ، سه چهار روز اول سخته ،
یکم پودر قهوه داشتم زدم گفتن آه شده ،دیگه نخورد ، ولی شب نگم برات دو سه ساعت گریه ،قهر ، ولی دیگه جفتمون راحت شدیم

به نظرم یهویی نگیر
پسر منم فقط فقط زیر سینه م مبخوابید
اول روزارو قطع کن بعد شبا

سخته ولی میتونی عزیزم
بلاخره که باید بگیری من ماهان یک سال و یازده ماهش بود گرفتم هم خودش راحت شد هم من

سوال های مرتبط