خیلی طاقتم کمه. دوست دارم زود بچه مو ببینم. کاش منم ماه آخر بودم.

۶ پاسخ

منم مثل شمام😔

ما همه همینیم ولی میگذره برات نگران نباش

منم همینطور هوفففف

وای منم
باز لااقل تو هفت هفته جلوتریییی😭

دقیقن منم اینجوریم
واسه سیسمونیم خیلی جلو خودمو میگیرم میگم الان زوده

مثل من

سوال های مرتبط