۳ پاسخ

باید حتما حتما ماهی یکبار ازمایش بدید
منم همینجوری بودم از هفته ۸ عجیب غریب شد درصد هام
هر ماهم قرصم تغییر میده

تیرویید فقط زیز نظر متخصص غدد باش و هر یک ماه ازمایش بده و‌چک کن

باید بری تحت نظر متخصص غدد و هر دو هفته ازمایش بدی

سوال های مرتبط