۱۲ پاسخ

این اومده

تصویر

کالابرگشوریختن دخترمن 27اسفنددنیااومده امروزم دیدم یک تومن دیگه اضافه شده

آره من ۱۸ اسفند دنیا آمد دو تومن ریختن
یکی اسفند یکی فروردین
دوتاشو روز بیستم ریختن

اره يه تومن بيشتر دادن بهمون كالابرگ ايندفعه

بله ما کالابرگ رو دیروز ریختن خرید کردیم برای دخترمم ریخته بودن
ولی این ۱تومن ک خانوما امروز میگن رو نمیدونم

ی تومن دیگه ریختن نمی‌دونم برای چیه

فروردینشو ریختن

ریختن

عاری ریختن

سلام مولفیکس سایز ۱ دو بسته و سایز ۲ چهل و چهار تایی ۱ بسته دارم پلمپ برا پسرم گرفته بودم کوچیک شد بیرون هر چقدر میده من ۱۰۰ ارزون تر میدم
خواستین پیام بدین بهم

اره ریختن

نه نریختن

سوال های مرتبط