این اومده
کالابرگشوریختن دخترمن 27اسفنددنیااومده امروزم دیدم یک تومن دیگه اضافه شده
آره من ۱۸ اسفند دنیا آمد دو تومن ریختن
یکی اسفند یکی فروردین
دوتاشو روز بیستم ریختن
اره يه تومن بيشتر دادن بهمون كالابرگ ايندفعه
بله ما کالابرگ رو دیروز ریختن خرید کردیم برای دخترمم ریخته بودن
ولی این ۱تومن ک خانوما امروز میگن رو نمیدونم
ی تومن دیگه ریختن نمیدونم برای چیه
فروردینشو ریختن
ریختن
عاری ریختن
سلام مولفیکس سایز ۱ دو بسته و سایز ۲ چهل و چهار تایی ۱ بسته دارم پلمپ برا پسرم گرفته بودم کوچیک شد بیرون هر چقدر میده من ۱۰۰ ارزون تر میدم
خواستین پیام بدین بهم
اره ریختن
نه نریختن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.