ساک مادر و نوزاد چیبزارین برا بیمارستان؟؟کامل باشه

۵ پاسخ

عزیزم به سلامتی کجا زایمان میکنی؟
دکترت کیه؟

خصوصی میری یا دولتی؟

من ی دست لباس برا خودم برداشتم نواربهداشتی برداشتم شانه و شامپو و فیس واش و لباس زیرم یکبار مصرف ۴ تا مدارک پزشکی همینا رو تختی و رو بالشی یکبار مصرف

برای خودت، یه دست لباس، کاور توالت فرنگی، لوازم آرایش، شرت و پوشک، نسکافه و قهوه، کمپوت آناناس و گلابی، نبات، خرما، اگه هم کسی میاد بیمارستان لیوان و پیش دستی یه بار مصرف، آب جوش

برای نی نی
پوار بینی، دستمال مرطوب بدون بو، دو دست لباس، دور پیچ، پوشک بچه، زیرانداز تعویض، قنداق سویسی یا کریر برای آوردن نی نی به خونه، شیشه شیر وشیرخشک شاید لازم بشه

منم میخوام پس‌فردا وقت زایمانمه

سوال های مرتبط