۱۴ پاسخ

من همه چیشو نگه داشتم دلم نمیاد بندازم

منم همه خارجی و نو بودن اما فقط یکی نگه داشتم بقیه رو دادم بقیه استفاده کنن نگع داریم چیکار

من دو دست اولین لباسی ک تنشون کردم ی سرهمی ی کاپشن نوزادی جوراب همین ک چی آخه نگهداریم پسرم براشون مهم نیست ک بقیش رو میدم ب کسی استفاده کنه یکیش رو ب دوستم بقیشم میدم می‌ره حداقل یکی دیگه استفاده کنه

من هم برای پسرم و هم برای دخترم اولین لباس بیمارستان و جوراب اینجور چیزهاشو نگه داشتم .ولی بند ناف و بی بی چک اینا را قاب کردم توی پست هام هست

من خوبا رو نگه داشتم

نگه داری چکار دیگ
اگ دیگ آدم بچه بخاد و نو باشه نگه داره برا بعدی
وگرنه باید بدی بره

خیلی کم جا ندارم

من یکی دو تیکه نگه میدارم

من خوبارو نگه میدارم

نهایتا یه پیرهن !!و یه کفش اخه چه معنی داره من میپوشومم نشد میدم بره یا ميندازم دور

من فعلا همه رو نگه داشتم
گفتم شاید دوباره بچه دار بشم

من فقط اولین لباسی که پوشوندم و دستکش و کلاه و جوراب رو نگه داشتم با یکی دو دست که خیلی دوستشون داشتم بقیه رو دادم خیریه چون واقعا هم در حد نو بودن و هم اینکه ماهایی که دوقلو داریم جا نداریم که بخوایم یه عالمه لباس نگه داریم

میتونی قاب کنی بعضی هاشون
مهم بند ناف و بیبی چک و اینا هس ک اکثرا نگه میدارن برای تو قاب ک ی یادگاری باشه برا بچشون وگرنه لباس و اینا کم میشه نگه دارن

من اونایی که هنوز نو ان و اونایی که بو نی نی میدن هنوز
مثل نوزادیاشو نگه داشتم

سوال های مرتبط

مامان انیسا مامان انیسا ۳ سالگی