۸ پاسخ

من همچنان لباسام ن تنها اندازمن بلکه گشادم هستن هنوز بهم😂😂

من هنوز دارم میپوشم😌

من از 25هفته دیگه شلوار لی تنم نشد اما بقیه لباس هام که فری سایز بودن هنوز تنم میشه

۲۰ هفته به بعد

من از ۲۵ دیگه دیده شد قشنگ
انا هنوزم لباسام اندازمه

منم از آنونالی به بعد

من شلوارام بخاطر کمرشون فقط نمیشه پوشید از چهار ماه

از ۲۰ هفته

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 ۹ ماهگی
مامان آوا  🐣🩷 مامان آوا 🐣🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان nila🧸🎀 مامان nila🧸🎀 ۷ ماهگی
مامان دونه برف🩷❄️👼 مامان دونه برف🩷❄️👼 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آرن کوچولو🩵👶🏼 مامان آرن کوچولو🩵👶🏼 هفته بیست‌وششم بارداری