من از چهار ماهگی که شیرخشکی شد خوب شد نمیدونم از شیرخشک بود یا کلا وقتش بود دیگه
پسر من یه هفته بعد واکسن دوماهگی خوابش تنظیم شد البتع بعضی شبا دیر میخوابه ولی دیگه مثل روزای اول نیست
ولا بچه تا بشه ۲،۳سال هی به دلایل مختلف خواب درست حسابی نداره یه بار جهش رشدی یه بار دندون و....
من ک ۱ ماه ۴۵ روز اول بود ب بعد شبا میخابید دیگه کیلی کم پیش میاد ک شبا مثل اولا گریه کنه
تا ۴ ماهگی 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.