۵ پاسخ

دهمدرریم

اشتهاش چطوره

اره عصبانی بشی بدترمیشه وعصبی تراونوقت نمیشه جمع کرد الان بایدتواروم باشی بذارگریه کنه

من فامیلمون بچش مثل پسر شماست هیچ جا نرفت تا ۴ سالگیش باید باهاش کنار بیای الان باهاش لج کنی بزرگ بشه اخلاقاش بد میشه متأسفانه بحران دوسالگی خیلی سخته

ببرش پارک، خانه بازی
من این فصل که میشه تا اخرای مهر هر روز میبرمش پارک از یکسالگی میبرمش بچه ها تا 7سالگی خیلی انرژی دارن باید تخلیه بشه.

سوال های مرتبط