۵ پاسخ

فکر کنم بخاطر سنشونه
پسر منم همینطوره

انقدر بهونه گیری و گیریه میکنه دلم میخواد سرمو بکوبم دیوار

بله😁

خدابهمون صبر بده 🙋🏻‍♀️

بچه منم همینه
خونه باز بهتره
خدانکنه دربیام بیرون عروسی یا جایی دعوت باشم انقد بهونه های الکی میگیره راضی نمیشم پامو از خونه بیرون بذارم

همبنه پسر منم این سن گندترییییین سنه واقعا خسته شدم

سوال های مرتبط