دکتر منو فرستاد برم اکو قلب هزینش کسی میدونه چقده؟آزاد

۱۰ پاسخ

٥٨٠٠ من رفتم

من فردا میخام برم هشت و دویست
دوقلو دارم میشه شونزده میلیون

منم قراره برم زنگ زدم پرسیدم گف ۲.۷۰۰ تازه از اول اردیبهشتم افزایش تعرفه داریم ۲برابر میشه هزینه

۲۵۰۰ شد
من نسل امید انجام دادم

من انجام دادم ۶ تومن خیلی گرون میگیرن خدا ازشون نگذره اصلا مراعات وضع پولی باردار ها رو نمیکنن آخه چه خبره ۶ تومن 🫤

چن روز پیش ی خانم انجام داد ۲و ۳۰۰

شیراز ۴میلیون یا ۴/۵۰۰ هست❤️‍🩹

من انجام دادم تهران 5200 شد .

من هم فرستاده

من انجام دادم تهران سونوگرافی صدرا ۳ تومن بود

سوال های مرتبط

مامان الیکا💖 مامان الیکا💖 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه رَنگی 🐥💕 مامان جوجه رَنگی 🐥💕 هفته سی‌وپنجم بارداری