۶ پاسخ

طبق تجربه بهتون میگم که روز اول حتما قنداق کنید و کیسه یخ مرتب بزارید روی پاها،هر بار در حد ۵ دقیقه.
استامینوفن زیاد ندید در صورتی که تب داشت بدید.
دکتر میگفت اثر واکسن رو کم میکنه.
بی حالی برای بچه ها خوب نیست چون در اینصورت شیرهم نمیحورن همش گیجن.
روز دوم حتما کمپرس گرم انجام بدید تا مایع واکسن سفت نشه.

مامانا دخترم تودوماه فقط ۱۲۰۰بالا اومده دارم دق میکنم

منم امروز زدم‌میشه درخواستمو قبول کنی مال منم پاشو تکون میده جیغ میزنه بدجور

منم قنداق میکردم خوب بود کمتر گریه میکرد🥲

استامینوفن بچه رو گیج میکنه ولی چاره نیس باید بدی

من میترسم قنداق کنم میشه عکس پاهاشو بدی چه جور بستی میترسم رو پاهاش فشار بیاد

سوال های مرتبط