ای ننه😭😭❤️🐣

هماتوم بزرگه خیلی خطر ناکه؟؟؟؟

۶ پاسخ

شیافت و استراخت مطلق از بین می‌ره

نگران نباش از ظهر تا الان میام تو صفحت نگرانت بودم ببینم سونوت چی شده خداروشکر قلبش تشکیل شده

خیلی کوچیکه نگران نباش همون شیاف پروژسترونو بزن استراحت کن،چیز سنگین اصلا بلند نکن،گرمیجات نخور،من واسه دخترم ۵۰ درصد ساکو گرفته بود با همینا که گفتم تا ان تی جذب شد

سلام
هماتوم شما خیلی هم بزرگ نیست!
واسه من ۴۴ میلیه
نگران نباشید
شیاف و استراحت...

خودتو نگران نکن من هماتومم پنجاه درصد ساک رو گرفته بود با آمپول و شیاف از بین رفت

اینه سونوم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۸ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته نوزدهم بارداری
مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی
مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
منتظره معجزه 🌱 منتظره معجزه 🌱 قصد بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته چهاردهم بارداری