۶ پاسخ

کمه عزیزم. استامینوفن بهش نده دیگه.باید بیاد بالای ۳۶

کمه ۳۶ نرماله

اره از ۳۷ونیم ب بالا تبه

اره خوبه استارو طبق دستور سرساعت بهش بده

اره سرده یکم

آره عزیزم

سوال های مرتبط