مامانایی که تجربه دارین بگین *وان* بگیرم یا *آسانشور*؟؟

۳ پاسخ

تشت معمولی با آفتابه😂

من وان نگرفتم
توی لگن حمام میشورمش
بعد اصلا اوایل که باید ببرمش مامانم بشوره، میترسم
آسان شوری که توریه هم گویا فقط برای لگن های بیضی خوبه که لگن من گرده
آسان شور پلاستیکی که شکل سرسره ست رو هم نمیگیرم
اصلا جا ندارم
پیام میذارم که ببینم بقیه مامانا چی گفتن

بنظرم آسانشور

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ارتا مامان ارتا هفته سی‌ونهم بارداری