میگن خوبه ولی من رفلاکس دخترم بردم تا ۳ماه هی میگفت هر ماه بیا دارو نداد توصیحم میخواستم درست توصیح نمیداد با وجود اینکه ویزیتشم بالاست اونجوری ک باید نبود بنطرم
جز دکترای قدیمی و پروفسور منکه دخترم بردم والا بنظرم تشخیصش درست نبود سر اعتصاب شیر دخترم،تعریف دکتر دهقانی بیشتر شنیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.