۲ پاسخ

میگن خوبه ولی من رفلاکس دخترم بردم تا ۳ماه هی میگفت هر ماه بیا دارو نداد توصیحم میخواستم درست توصیح نمی‌داد با وجود اینکه ویزیتشم بالاست اونجوری ک باید نبود بنطرم

جز دکترای قدیمی و پروفسور منکه دخترم بردم والا بنظرم تشخیصش درست نبود سر اعتصاب شیر دخترم،تعریف دکتر دهقانی بیشتر شنیدم

سوال های مرتبط