موقع عمل بیهوشی بعدشم اصن درد نداره
من بیمارستان خصوصی رفتم با اتاق خصوصی ۲۰و خورده ای شد ی مبلغیشو با بیمه آنلاین کم کردن باقیش پرداخت کردیم
من چند روز پیش سرکلاژ شدم هرینه ی بیمارستان دولتی 500 هزار شد
نخ هم 1500
دکترمم چیزی جدا نگرفت چون گفتم ندارم ولی از یکی دیگه که عملش با من بود 8 تومن گرفته بود
در کل عملش خیلی سبک بود ولی مراقبت و استراحت بعدش سخته
طول سرویکس توی آنومالی چند بود؟
منکه خداروشکر درد نداشتم زیاد فقط از بیحسی سر درد گرفتم و اصلا اذیت نشدم و درد نداشتم درحد یه ده دیقه درد پریودی داشتم
توی بیمارستان نور شهریار عمل کردم ۲۲ تومن هزینش شد
حتما بیهوشی بگیر. من با بی حسی کمری انجام دادم خیییییلی تجربه ی بدی بود
دکترم 5 گرفت بیمارستان 1 تومن درد اینا اصلا نداره بیهوشی هست هیچی نمیفهی
خود سرکلاژ که درد نداره
من صبح رفتم عصر مرخص شدم
هزینه ش بیمارستان حدود ۲۰ میلیون، خود دکتر هم ۷ میلیون جدا گرفتن
اسفند ماه رفتم، بیمارستان مهر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.