دخترا کیا تازگی رفتن آنومالی
هزینه ش چقده؟

۱۸ پاسخ

۱۶۷۰.

۱۸۰۰ 😬

با بیمه ۸۰۰ اینا میشه

مامان جوجو هفته۱۶انومالی دادم ۷ خوردی

جاریم رفت شد ۱۵۰۰

امروز رفتم یک و ششصد و سی

تهران ۲۸۰۰

من ۳تومن دادم البته داپلرهم داشتم

چه زود ١٤ هفته شدي
قبلش كه اصلن زود نميگذره😂😐

آزمایش کلی بود با آزمایش ان.تی و سونو شد ۴ تومن .

هر جایی ی نرخی دارن یسری ها کاملاشخصیه بیمه قبول نمیکنن گرون میگیرن

هرجا یه قیمته من ۲۴۰۰دادم

۱۲۰۰

من دو هفته پیش رفتم بیمه نبودم ۱۶۰۰ شد

کلی با آزمایش و سونو ۴ تومن شد

سلام 1500

من زنگ زدم پرسیدم گفت با کد تامین اجتماعی ۱۶۰۰ بدون کد ۱۹۰۰

آنومالی زیاد نیست ۸۰۰ و خورده ای

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری