تومن۲۸۰۰
من ۱۸هفته رفتم با بیمه سلامت ۸۰۰
من 12هم رفتم با بیمه 3500
من هفته پیش رفتم / برای هر جنین ۶ تومن
من رفتم ۲۸۰۰.
۷۲۰۰شد
من شنبه رفته بودم سونو انومالی با سونو واژینال شد۳۴۰۰ البته بابیمه تامین اجتماعی
من شنبه نوبت دارم ۵۳۰۰ بابیمه
من ۱۸ فروردین رفتم ۶ ت
من 23 فروردین رفتم 2200
منم هفته آینده سنو آنومالی دارم از الان دیگه آسترس گرفتم
من۱۶هفته رفتم با بیمه تامین۸۵۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.