کسایی که تازگی رفتن سنو انومالی میشه بگین هزینه ش چقدره؟

۱۲ پاسخ

تومن۲۸۰۰

من ۱۸هفته رفتم با بیمه سلامت ۸۰۰

من 12هم رفتم با بیمه 3500

من هفته پیش رفتم / برای هر جنین ۶ تومن

من رفتم ۲۸۰۰.

۷۲۰۰شد

من شنبه رفته بودم سونو انومالی با سونو واژینال شد۳۴۰۰ البته بابیمه تامین اجتماعی

من شنبه نوبت دارم ۵۳۰۰ بابیمه

من ۱۸ فروردین رفتم ۶ ت

من 23 فروردین رفتم 2200

منم هفته آینده سنو آنومالی دارم از الان دیگه آسترس گرفتم

من۱۶هفته رفتم با بیمه تامین۸۵۰

سوال های مرتبط

مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری