کیا تازگیا رفتن آنومالی هزینه ش چند شد؟؟؟

۱۸ پاسخ

کرمانشاه پرسیدم ۱۶۰۰ هزینه سونو آنومالی هست

مم پنج شنبه رفتم ۲۱۲۰ شد

۲ و ۴۵۰

سه روز پیش۱۱۵۰شد

من ازمایش خونم اول خرداد گفت بده ..سونوم گفت اخر خرداد .بااکو قلب .چرا مگه باهم نیستن انومالی

چرا واسه همه اینقدر گرون بوده ، واسه ما همین دوسه ماه پیش ۴۰۰ اینا شد😐😐😐

۳۳۰۰ سونو فقط

۳۶۰۰ فقط سونو

من با طول سرویکس شد۲۶۰۰

من رفتم ۲/۷۵۰ شد

شد1230

که من ازمایش و ندادم دکترم خلاصش کرد ارزونتر انجام دادم

۲۳۰۰

من هفته پیش

البته بستگی ب مرکزی ک میری داره.
۲۵۰۰شد

ماه پیش ۳۲۰۰

من که رفتم۲۵۰۰شد هزینش

سونو3و63 ازمایشم 3

من رفتم ۹۷۰

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان مامان نفس مامان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آیهان‌💙هامین مامان آیهان‌💙هامین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آنیا و گردو مامان آنیا و گردو هفته شانزدهم بارداری