امسال کیا آنومالی انجام دادن هزینه چند شد؟

۱۴ پاسخ

رشت ۲ و ۷۰۰ انجام دادم

واسه من ۴۵۰۰

برادوقلو۳۵۰۰

کهنوج کرمان دومیلیون صدبود

چن روز پیش انجام دادم بدون بیمه سه تومن

۶۴۰۰ شد

بستگی ب شهر و حتی اون سونوگرافی داره قیمتا مختلفه

من ۲۷ ام انجام دادم ۲۶۰۰ بدون بیمه آزاد

من ۳۶۰۰

من دوشنبه انجام دادم بابیمه تامین اجتماعی سونو شکمی انومالی و واژینال برای طول سرویکس جمعا 3200

تهران ۵۵۰۰ کیان سلامت

من ۲۳٠٠

من دیروز انجام دادم 2200

2100 شد

سوال های مرتبط

مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان نیلا 🎀 مامان نیلا 🎀 هفته سی‌ودوم بارداری