خانوما کسی با قرص اورژانسی باردار شده؟

۳ پاسخ

بله خواهرم بلافاصله خورد 😑دخترش ۸ ماهشه

بله😉😉

تاخیر دارین شما؟
من اورژانسی خوردم
امروز ده روزه تاخیر دارم
بی بی چک زدم منفیه

سوال های مرتبط

مامان باران مامان باران ۴ سالگی
مامان ❤مهدی❤️یار
‌‌‌‌ مامان ❤مهدی❤️یار ‌‌‌‌ ۴ سالگی