هیچوقت نونوایی نرفتم ن با بچه ن بدون بچه
بله من سه چهار بار بردمش... تابستون... با کالسکه میرفتیم دور دور بعدش نون هم میخریدیم درباره نون پختن براش توضیح میدادم دخترمم با دقت به حرکات نونواها نگاه میکرد خوشش میومد
یبار نون تموم کرده بودیم گذاشتم توی کالسکه باخودم بردم
درمواقع دیگه شوهرم میخره
آره با سه چرخه میبرمش
هیی خونه همشهری نمیتونم برم چه بریه نونوایی میکشن منووو
من کلا تا حالا نرفتم شوهرمم نمبره معمولا پدر شوهرم میگیره نون میاره برامون
فقط لواشی سر کوچه که گفتم خودش جمع کرده خودش گذاشته مشما و داده من آوردم😂
من اصلا خودمم نونوایی نمیرم بدم میاد
نه شوهرم میگیره بچه وای نمیسته که آبروی ادمو میبره
چند بار مجبور بودم رفتم
بله میریم
گاهی آره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.