۵ پاسخ

مرسی از همگی همون یک لیوان شیر دادم خورد دیگه 😁😁

اره میشه ولی خب هم رنگش،فرق داره هم یکم طعمش

آره گندم مناسب فرنی نیست کاچی یا حلوا درست کن

میشه ولی همون موقع بابد بخوری بمونه بد میشه یکم هم مزه اش فرق میکنه تا ارد برنج

نه اون ک میشه حلوا

سوال های مرتبط

مامان سنا مامان سنا ۱ سالگی
مامان هامین 💙هاکان مامان هامین 💙هاکان ۲ ماهگی