کیک با آرد نونوایی میشه ؟

۱۳ پاسخ

اره من همیشه با ارد لواش میپزم
سه بار الک میکنم

نکن از من مث نون شد الکی موادو‌حروم‌نکن

اگه نمک نداره آره.مخصوصا کیک هویج خیلی خوب میشه فقط سنگین تره نسبت به آرد سفید

آره من همیشه با آرد معمولی میپزم

اره
فقط چند بار الک کنید که سبک بشه

آره من میپزم همیشه

خوب پف نمیکنه چون اردش سنگینه

من درست کردم کیکه یه ته مزه خمیر داشت

من بیشتر مواقع با همین آرد درست میکنم

اره عزیزم ولی من بیشتر باهاش پنکیک درست میکنم
معرکه میشه

اره من چندبار درست کردم

آره یکم بافتش سنگین میشه

اره عزیزم من همیشه میپزم

سوال های مرتبط

مامان دخترک مامان دخترک ۲ سالگی