اینم ان تی من 🥹
چطوره به نظرتون خوبه؟

تصویر
۷ پاسخ

خداروشکر خوبه همه چی
جنسیتشو احتمال نداد؟

خوبه خداروشکر جنسیتو حدس نزد

خداروشکر خوبه

همه چی اوکیه انشالله بسلامتی بدنیا بیاد

آره عزیز هم چیز خوبه انشالله به سلامتی به دنیا بیاد برای ماهم دعا کنید که هم چیز خوب باشه

سلام عزیزم
همه چی نرماله خداروشکر
عدد ان تی هم خوبه
انشاالله به سلامتی بغل بگیریش ❤️

خیلی خوبه بسلامتی دنیا بیاد

سوال های مرتبط

مامان جوجه فسقلی🐣 مامان جوجه فسقلی🐣 ۳ ماهگی
مامان الوین مامان الوین هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجه‌هام💖💙 مامان جوجه‌هام💖💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شاه پسرم🩵 مامان شاه پسرم🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته چهاردهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نورا✨🥰 مامان نورا✨🥰 هفته بیست‌ونهم بارداری