مامانا باقالا در حد یدونه حپه اشکال نداره خیلی چشم آدم بیفته

۷ پاسخ

اگر فاویسم نداری منع نداری..‌بخور

منکه زیاد خوردم

روانیا گهواره توام روانی کردن؟

من که میخورم مشکلی نیس اتفاقا مقوی هم هس خاصبیت داره

اااخی چ قانع😂
یدونه😐😂

یدونه اصن به معدت هم نمی‌رسه ک🫡

ن چ اشکالی
۱۰تا دونه بخور

سوال های مرتبط

مامان 🩵هیروانم🩵 مامان 🩵هیروانم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نینی خوشکله💙 مامان نینی خوشکله💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی 😍🫀💙 مامان نی نی 😍🫀💙 ۵ ماهگی
مامان امیدکوچولو🤰🏻 مامان امیدکوچولو🤰🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزهای خدا😍 مامان معجزهای خدا😍 هفته سی‌وپنجم بارداری