دیگه توی این ماها بچه برمیگرده توی لگن خوبه سرویکست
برا من از ماه اول ۳۲ بود
سن بارداریتم بالاست
من از پزشکم پرسیدم هفته ۲۵ بودم.
گفت سن خطرو رد کردی
خب فک کنم عادیه دیگه کم کم میاد پایین هرچی ب زایمان نزدیک تر بشی
من ۱۹ هفته ۲۶ بودم😅
خوبه بابا .من چی بگم تو این هفته ۲۶ عه
خوبه عزیزم نگران نباش ولی رعایت کن یهو افت نکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.