چقد منو تو ی جوریم منم سرما دارم
ن مامان قشنگ چرا سرما بخوره آخه😉امکان ک خودش بدنیا بیاد بعد چند روز سرما بخوره شاید ولی از شما ب اونمنتقل نمیشه بعدشم شما تو بهار زایمان میکنی دیگ اوایل تابستون هوا گرمه
قدیمیا میگن زن حامله باید شکمشو بپوشونه که باد سرد بهش نزنه چون بعدا بچه بدنیا کولیکی میشه یاقولنج میکنه واینا
منظور این نیست سرمابخوره
😂😅🤣😅😂😅🤣
وای دختر 🤣🤣🤣
برم سرمو بکوبم بهش😂😔🤧
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.