۷ پاسخ

چند هفته ای زایمان میکنی از سونو آنتی

چرا زودداری سزمیشی؟

اگر سرفه داری خیلی اذیت میشی

مایعات زیاد بخور تا پنجشنبه بهتر میشی
به و سیب و اینا دم کن بخور آب‌جوش و لیمو بخور سوپ‌ زیاد بخور
مایعات بخور ک دفع کنی زودتر
فردام یه سر دکتر بری خوبه

میشی دقیق چند هفته طبق کدوم سونو

برو دکتر بهت دارو میده

برو درمانگاه بگو به دکتر بهت دارو بده

سوال های مرتبط