۳ پاسخ

نه درسته

معمولا من خودم صبحا اول شیر میدم یکم‌ گذشت ا د میدم
چون ویتامینه میترسم معده خالی اذیتش کنه😇

نه عزیزم
آد حتما باید با شیر باشه وگرنه چون چربه ممکنه با شکم خالی، آد رو برگردونه

سوال های مرتبط