۱۲ پاسخ

شماهایی که دو تا دارین رو دیگه اصلا نمیتونم درک کنم بچه بیارین حتی اونایی که تک فرزندن هم میگم عجیبه تو این مملکت بی صاحب بچه دار بشن مجدد

باورم نميشه بعضيا روشون ميشه اينجوري كامنت بذارن
عزيزم اگه حوصله داشتين بازم بچه دار ميشدين اما الان اون بچه ها هم گناه دارن

برو قاشق داغ کن بزن پشت دستت تا دیگه هوس نکنی😂
اصلا درک نمیکنم چطوری بعضیا بعد دو سه تا بچه باز دلشون بچه میخواد😩

چجوریاست من بعد از پسرم اصلا به بچه بعدی فک نمی کنم

بچه هات چند ساله هستن
خودت چند سالته

دلت خوشه واقعا

من سه تاپسر دارم خیلی تنهام دلم دختر میخواد

دخترات چند سالشونه

ن بابا نکنی حتما دلت پسر میخاد ها؟
ولی شاید باز دختر شد
بعد شما چند سالته

🤣🤣🤣🤣

وای آبجی حوصله داری .

وای خاهر منم دوتا دارم دومی پدر درمیاره. از طرفی دیگ توان ندارم از طرف دیگ دلم نمخاد خیلی فاصله بیفته و دباره همع مرحله هارو از اول شروع کنم

سوال های مرتبط