۱۷ پاسخ

مرسی ک گفتی اصلا نمیدونستم❤️

سارااااا، عوض کردی اسمتو گمت کردم 🫤😵😫

کجایی دختر بیا دیگه🥲

سلام خانم.ببخشید ولی تا باغ پدرشوهر بودید هرروز برامون حرف میزدید رفتید شهر دیگه تحوبل نمیگیرید‌...ای بابا😑🫠

عه ۳۰فروردین تولد منم هست🥲😁

من که خیلی دختر دوست دارم خواهر که ندارم انشالله خدا بهم دختر بده همدم و مونسم بشه😊

الان چرا مادر و پدر ما بعد تاهل دیگه ما رو دختر حساب نمیکنن برای مجردا میخرن ما نه امسال باید این رسم رو جا بندازم🤣

بخدا سالی چندبار روزی دختره

مرسی که گفتین خانمی.
اول اردیبهشت تولد همسرم هست
باید واسه هردوتا بفکر باشم.
دوست خوبم انشاالله قسمت شما هم بشه.کسی از فرداش خبر نداره
شاید خدا خواسته شد😉😁

من الان موندم چیکار کنم
میترسم توی روحیه ی پسرم تاثیر بزاره😫
چون همین جورشم خانوم خانوما بیشتر توجه هارو به خودش جلب کرده
احتمالا یه کیک بخرم بگم واسه دوتاتون و برای هردو کادو بخرم🥹🥹

یه چیزی فراتر از قشنگی دختره من عزیزترین رفیق زندگیمه😍خدا همه بچه هارو حفظ کنه به سارا جان مام یه دختره دوست داشتنی هم بده

من سه تابایدبگیرم خرجم زیادشد😂
29ام تولددختربزرگم هست و30ام که بایدبرای هردوکادو بگیرم 😉

من از وقتی مجرد بودم عاشقِ دختر داشتن بودم خدا بهم لطف کرد و دختر داد🥲🥲🥲😍😍😍😍😍

خانما کادو جی میخرید.دختر من همه چی داره می بگیرم؟

دخترداشتن همونقدرکه قشنگ
همونقدرم سخته
فک کردن به اینده اش سختره

ای جان 😂😍من دختر دوست دارم ولی چون عرفان پسره دوست دارم پسر خدا بهم بده رفیقش بشه که تنها نباشه، از طرفی دختر داشته باشم شوهرم نمیزاره براش رفیق بزام😂الانم منتظره من چند روز دیگه عقب بیفتم منو ببره ازمایش منفی باشه جواب و بهم کادو بده🥴😂چیکار کردم خدا این بد بچه رو بهم داد🤦🏻‍♀️

کار خوبی میکنید
من هرسال برای پسرم کیک میخرم روز پسر

سوال های مرتبط