۲۱ پاسخ

برای شما ساکنین تهران خیلی خیلی خوشحالم❤️

توی این مدت مردم شهراییی مثل تهران تبریز اصفهان اراک و شعرای جنوبی و خیلی جاهای دیگه خیییلی عذاب کشیدن براتون آرامش می‌خوام براتون بهترینها رو می‌خوام مردم نجیب سرزمینم💓 انشاالله که این اخبار خیر باشه و مبارک مادرایی که شب و روز با فکر و استرس بچه ها پیر شدن❤️😘😘

ولی با خرابیای جنگ باید چ کرد

من گفتم نمیزنه سارا.اصلا دیشب برخلاف شبای دیگه خیلی ریلکس بودم.چاییمو خوردم با بچه ها یکم بازی کردیم خوابوندمشونو اومدم بخوابم خبرارو خوندم فهمیدم چی شده.رفتم لم دادم رو تخت گوشه ی پنجره رو باز کردم یه نسیم خنک میزد به کف پاهام یه حالی میکردم جات خالی.۳۰ ۴۰ روز بود انقدر ریلکس و سبک نشده بودم 👌

ان شاءالله خیر باشه بلندشو برو خونه تون پاتو دراز کن قشنگ تاپ شلوارک خوشگلا رو بپوش

اون یه گهی خورد،سنگ بزرگ نشانه نزدنه

سارای خوش قلبم منتظرت بودم بله عزیزجان دیشب به‌هممون ثابت شد ابر قدرت جهان فقط خداست و بس من هم دارم از دکتر برمیگردم‌ نامه عمل گرفتم دقیقا روز تولد دخترم 😍امیدوارم امروز همه دوستان یه خبر خوش بشنون و شادی و پیروزی تو کشورمون تا ابد برقرار باشه

خداروشکر سارا🤲 ولی جدا دیشب خیلی سخت بود ،امیدوارم امریکا این دهبند رو بپذیره ومثل توافقای قبل وسط مذاکره نزنه
واقعا هیچ جا دنیا خونه نمیشه محل امن واسایش 🫂

انشالله که دیگه جنگی نشه شما هم به خونه خودت برگردی عزیزم

بدو بدو برگرد تهران که دلتنگ همین شلوغی هایی الان 🥰

من هرروز غسل شهادت میکردم خخخه نمی‌ذارن که

موقته گلم

آره آره خیلی خوشحالم 😍😍😍من که کل شب رو نخوابیدم صبح زود پاشدم پنکیک خرسی و لاک پشت و هشت پا و بالاخره هر چی جک و جونور گل پسر خواست ساختم و ی روز جک و جونوری رو به افتخار زنده بودنمون شروع کردیم 😄😄

بخدا ی عده چنان تایپ گذاشتن گهواره که استرس دارم استرس دارم، من گفتم پس چرا من عین خیالم نی🥴😂خداروشکر و انشاالله توافق کنن و ایرانم گلستان بشه، مردم از زندگی افتادن بخدا

درخواست دوستی دادم
عزیزم
بهت

همچین تو شهر ما نونوایی ها شلوغ بود گفتم انگار میخواد قحطی بیاد 😆😆😆

خداروشکر یه نظری به ما کرد🥰🥰🥰

انشالله همیشه همینقد خوشحال باشیم

منکه حموم رفتم تمییز برم اون دنیا😅

عزیزمممم الهی آمین ان شاءالله برای همیشه تموم میشه

عزیزم ان شاالله که همینطور میشه سارا جون🙏🙏

سوال های مرتبط