خانوما آمپول ریه خطرناکه؟

۴ پاسخ

برو دکتر بزن من حتی ت بیمارستان زدن ت عضله ام نمیتونم پا بگیرم خیلی بده برو ی جا خوب بزن گرفتار نشی

ب من زدن دوتا پرسیدم گفتن خطر نداره

نه من زدم کمک میکنه زودتر تشکیل بشه

نع خوبه ک اکثر میزنن

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 ۱ ماهگی
مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۲ ماهگی