دو نیم تا سه سالگی بهترین تایمه زودتر بگیزی هم کلی خطا داره هم یچه هتوز اسفنکتر مقعدش سفت نشده به اندازه کافی
دختر اولم دو سال و یکماهش بود از پوشکگرفتم
۳ سال نرمالشه حالا یکی زودتر یکی دیرتر یکم
۲سال و نیم بنظر من
هر وقت که امادگیش و داشته باشه بتونه بگه که دستشویی دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.