۵ پاسخ

دو نیم تا سه سالگی بهترین تایمه زودتر بگیزی هم کلی خطا داره هم یچه هتوز اسفنکتر مقعدش سفت نشده به اندازه کافی

دختر اولم دو سال و یکماهش بود از پوشک‌گرفتم

۳ سال نرمالشه حالا یکی زودتر یکی دیرتر یکم

۲سال و نیم بنظر من

هر وقت که امادگیش و داشته باشه بتونه بگه که دستشویی دارم

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۲ سالگی