کباچی چقدر به بچه ها باید داد ک

۲ پاسخ

چیست ایا

کباچی چیست؟؟!

سوال های مرتبط

مامان کوچولوی گردالی مامان کوچولوی گردالی ۱ سالگی
مامان عطرین و رادوین مامان عطرین و رادوین ۱ سالگی
یه مسئله ای خیلی ذهنمو درگیر کرده باهاتون در میون میزارم شمام نظرتونو بگید
برای عید ک باید به بچه ها عیدی داد،اونروز باخواهرشوهرم صحبت میکردیم ک عیدی چقدر بدیم و این حرفا،بعد من امسال سال اولیه ک خونه هستم مسافرت نمیریم و بچه دارم،بعد خواهرشوهرم میگفت باید ببینی بقیه چقدر به بچت میدن ک تویکم مثلا روش بزاری به بچشون بدی،من سال اولی ک خونم بودم بچه هم نداشتم به همه ی بچه ها پنجاه تومن عیدی دادم
و فکر میکردم عیدی دادن ی نوع قرض نیست ک ببینی طرف چقدر میده توهم جبران کنی و این حرفا فکر میکردم چون یه حالت دلخوشی و ذوق برای بچه ها داره هرکی هرچقدر دوست داشت و درتوانش بود میده به بچه ها،ک خواهرشوهرم گفت باید ببینی طرف چقدر میده به بچت ک توهم جبران کنی کلا ذهنیتم تغییر کرد ودو به شک شدم ک باید چیکار کنم
میشه شمام نظرتونو بگید؟
و یه حرف دیگه ک خواهرشوهرم گفت و احساس کردم منطقیه اینو گفت ک مثلا یکی از برادرات به بچه هات هرکدوم صد میده یکی به هرکدوم پنجاه میده،بعد تو میخوای به بچه های اون برادرت ک پنجاه داده و به اون برادرت ک صد داده یکی بدی؟
کلا خلاصه گیجم تو این مورد لطفا راهنماییم کنید

پوشک شیرخشک کولیک رفلاکس