الان از بس گریه کرد سرفه کرد یه عالمه شیر اورد بالا
چکار کنم که شیشه بگیره هرچی سر شیشه فشار میدم که شیر بریزه تو دهنش که بخوره مق بزنه انگاری ن انگار
نمیدونم چکار کنم بهداشتم میگه بچت ۴۰۰،۵۰۰گرم کم داره زیر خط،سبزه
من که تا۶ماه بیشتر نمیدم .خوشم نمیاد .بچه م بزرگ بشه دهنش پستونک باشه
بابا بخدا برای آرامش خودمون باید بدیم، بس که همش غر میزنن
دختر جاریم تا دوسالگی پستونکی بود هیچیش نشده بچه خودمم از ۲۰ روزگی پستونک دادم هنوز ک چیزیش نشده
شیر ببلاک ARمیدم به بچم روزای اول میخورد الان یه هفت هست نمیخوره اصلا شیشه نمیگیره با قطره چکان الان بهش میدم شیرو،در میاره قورتش نمیده چکار کنم سینم میگیره ولی شیر خودم کم هست،یعنی شیر دوست نداره عوضش کنم بنظرتون
مامانا روی زبون بچم سفید هست یعنی دهنش لحه شده یا ماله شیره که سفیده
ن تا ۱ سال مشکلی نداره
فوق تخصص نوزادان به من گفت پستونک بده. نمیدونم دیگه
تا یک سال مشکلی نداره
والا بهداشت به منم اینطوری گفت ولی خیلیا رو دیدم استفاده کردن و چیزی نشده
من خودم تا ۳ سالگی میخوردم اونم سرگرد انقد الان دندونام صافه اینا همش چرته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.