۵ پاسخ

نه عزیزم شکل لب و دهن کاملا ژنتیکه

خواهرزاده من تا ۴ سالگی پستونک خورد اینقد عشق پستونک بود یکی دهنش بود همش دو تا هم تو دستاش که نوبتی بخوره گاهی هم دوتایی مینداخت دهنش😂الان عین عروسکه هیچ مشکلی هم نداره منم دوس نداشتم پستونک بدم میترسیدم تا اینکه دیدم بدون پستونک نمیتونم بچه نگه دارم 😁پناه بردم ب پستونک

نبابا دختر من تا دوسالگی پستونک خورده هیچیشم نیست خداروشکر

نه اصلا،من پسزم تا یسالو خورده ای دهنش بود،خیلیم لباش غنچه و قشنگن

نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان پایار ودیار🩵 مامان پایار ودیار🩵 ۱ سالگی