نه عزیزم شکل لب و دهن کاملا ژنتیکه
خواهرزاده من تا ۴ سالگی پستونک خورد اینقد عشق پستونک بود یکی دهنش بود همش دو تا هم تو دستاش که نوبتی بخوره گاهی هم دوتایی مینداخت دهنش😂الان عین عروسکه هیچ مشکلی هم نداره منم دوس نداشتم پستونک بدم میترسیدم تا اینکه دیدم بدون پستونک نمیتونم بچه نگه دارم 😁پناه بردم ب پستونک
نبابا دختر من تا دوسالگی پستونک خورده هیچیشم نیست خداروشکر
نه اصلا،من پسزم تا یسالو خورده ای دهنش بود،خیلیم لباش غنچه و قشنگن
نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.