۷ پاسخ

بخاطر کار زیاده من چاقو و چیز زیاد دست میگیرم اینجوری شده

ما بهش میگیم سَفنه از کار زیاد،
راستی پلاکت طلا بود یا نه؟

چرا اینهم جاروووخب

جارو زدی؟؟؟ برااونه

مثل تاول هستن، وقتی که خیلی از چاقوی یا چیزی رو طولانی با دست انجام بدی اینطوری میشه

چسبندگی نداری؟

سفت هستن؟

سوال های مرتبط

مامان گوجه گیلاسی مامان گوجه گیلاسی ۴ سالگی