دخترم گاهی دست و پاش خیلی یخ میکنه به خاطر رفلاکسه؟

۳ پاسخ

نه عزیزم دکتر گفت چون بچه دستو پاشو تکون میده جریان گردش خون بیشتر ب سمت قلب میره
برا همین دستو پا یخ میکنن

نه بابا جوراب بپوشون ولی،عادیه

نه طبیعی پسر منم تو اون سن اینجوری بود

سوال های مرتبط