۷ پاسخ

گ........

تصویر

..

تصویر

۵

تصویر

۴

تصویر

3

تصویر

۲

تصویر

تنبلی دارم هیچ علائمی ازش ندارم فقطططط چن سال نازایی داشتم نتیجه ش روبااصلاح سبک وبارداریم دیدم
تنبلی شدیدداشتم دکترگف فقط آی وی اف دوماه اصلاح سبک کردم مهدیار روباردارشدم
لاغرم پریودم منظمه موی زائدندارم

سوال های مرتبط

مامان النا مامان النا ۴ سالگی