من ۲۸هفته ۱۱۲۰
۳۲هفته ۱۸۹۴
دوشنبه هم سونو دارم
من ۲۸ هفته ۱۳۰۰ بود
۳۵ هفته شده بود ۲۷۰۰
خاهر واسه من تا ۲۹هفته عالی رشد میکرد دیگه از هفته های ۳۰تا الان رشد زیادی نکرد یعنی همه صدکاش اومد پایین 🥲
نگران نباش اگه تغذیت خوب باشه بچت خیلی خوب وزن میگیره و لیدی میل بخور برای وزن گیری جنین خوبه من ۳۱هفته۱/۷۰۰بود بچم امروز رفتم برای وزن گیری دوباره شده۳/۵۰۰کیلو هرروز یه لیوان لیدی میل خوردم و تغذیم خوب بود
من ۲۸ هفته ۱۲۰۰ بودم
۳۴ هفته ۲۴۰۰
من ۲۹ ۱۲۰۰
۳۲ ۱۷۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.