استخر عوکیه برم؟؟؟
#بارداری#انتی#انومالی

۹ پاسخ

نه عفونت ممکنه بیاری

من از دکترم پرسیدم گفت اشکالی نداره فقط سونا و جکوزی نرو و شیرجه نزن. منم رفتم و مشکلی پیش نیومد

اشکالی ک نداره ولی خوب بهتره جاهایی ک امکان ضربه خوردن ب شکم هست نرید و اینکه احتمال عفونت هم هست .

عزیزم هیچ ایرادی نداره من خودتم کلا چون عاشق شنام عادتمه هفته ای سه روز میرفتم الانم از دکترم پرسیدم گفت اصلا منعی نیست برو

نه عزیزم

نه گلم اصلا فکرشم نکن

نه اصلا مریا

نه اصلا

نهههه عفونت بگیری بیچاره میشی نروو

سوال های مرتبط