حتی سزارینم ۲۲ روز زودتر خیلی خطر داره ماه اخر برای بچه یک روز توی شکم بودن خیلی مهمه
حالا ۲۲ روز زودتر
سزارین هم ۱۴ روز زودتر از تاریخ ان تی عمل میکنن یک روز هم بچه بمونه اندازه یک ماه بیرون باشه هس چه برسه ۲۲ زوط
اره خب واسه سلامتیش خوب نیست
هرچقدر بیشتر تو رحم بمونه سالم تره
سلامتیش اولویت باشه برات ب تاریخش فکر نمی کنی
آره عزیزم من فامیلمون بیست روز زودتر زایید ریه بچه مشکل داره تو دستگاه البته آمپول ریه رو نمیدونم زده بود یا نه ولی ده روز بستری بچه اش
برو سز
طبیعی نمیشه
اگ سزارین بودی میشود ولی طبیعی ن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.