۱۵ پاسخ

خیلی زوده

زوده
برا من زده ۱۵ خرداد بازم فکر نمیکنم اردیبهشتی بشه

خیلی زوده من ۱۴خرداد زده انتی ولی چون سزارینی ام دکتر گفت ۱ام تا ۵ام نوبت میده

سزارین کلا اگر شکم اول هستش ده روز میکشه عقب حداکثر 14 روز که میشه 6 خرداد

زوده چرا میخوای بچه رو زودتر بیاری ک اذیت بشه
بچه هرچقدر بیشتر بمونه رسیده تر میشه

دقیقا منم ۲۰ خرداد زده من دلم می‌خواد اردیبهشت باشه😄😄

من بچه های قبلی رو پایان ۳۶ هفته زایمان کردم دوستم ۳۷ هفته

منم تاریخ زایمان طبیعیم ۲۹ خرداد سزارین ۱۵ خرداد ولی من دوست ندارم بچم خردادی بشه😕

من ۱۹ خرداد زده گلم نهایت سزارین دو هفته زودتر بردارن

اگر مجبور بشن زایمان میکنن ولی همینجوری معلومه که نه

این تاریخ گهواره مال ۴۰ هفته هست ۱۴ روز قبلش معمولاً زایمان میکنی همون ۳۸ هفته که ۹ماه کامل میشه

۱۲ .۱۳ روز اینا کم کن ازتاربخ زایمانت

ن عزیزم

زودهه دو هفته زودتر بر میدارن

خیلی زوده☹️

سوال های مرتبط