منم اخر اردیبهشت طبیعی زده..ولی چون میدونم بعدا اصن نمیتونم بادوتا بچع کارکنم مث حمال دارم کارمیکنم.سنگینم شدم
منم سنگین شدم حسابییییی زایمان منم آخر اردیبهشته طبیعی ولی چون سزارین میخام بشم ۲۲اردیبهشت گفته بیا بستری شو
یه گروه بزنید مامانهای اردیبهشتی 😍
تاریخ ان تی ۱خرداد ولی انشالله میافته اواخر اردیبهشت
از پهلو دردو سنگینی و بیخوابیای شبونه و دسشویی رفتنایی مکرر و... اندر احوالات این روزای من
من تا 28 هفته اوکی بودم از 28 به بعد انقد سنگین شدم و شبا موقع خواب خیلی اذیت میشم مخصوصا وقتی میخوام بچرخم سمت دیگه
من پهلوهام وپادرد ودست درد دارم
منم زایمانم 10 خرداد ولی دکتر گفت احتمالا چند هفته مونده به چهل زایمان میکنی دیگ میشه همون اخرای اردیبهشت
منم یکی دو روز احساس سنگینی میکنم
من ۱۶ اردبیهشت ۴۰ هفته میشم چند روز پیش سونو دادم بچه بریچ بود حس میکنم هنوزم بریچه معلوم نیست که سز میشم یا طبیعی
اگه اخر فروردینم زایمان کنم هنوز خوبه تا اون موقع دووم بیارم
من اخر اردیبهشتم ولی کیسه آبم سولاخه معلوم نیس کی زایمان کنم
من سنگین نشدمه اکی هستم فعلا خداروشکر
فقط دو روزه خیلی خابم میااااد
زایمان منم وسط اردیبهشتههههه
وای منم سنگینم ی غذا درست میکنم کل کمرو پاک درد میگیره
امیدوارم به اردیبهشت برسه
من همش دل درد و کمر درد دارم شکمم پایین رفته اینو قشنگ میقهمم هم از فرمش هم نفس کشیدنم اسون شده قبلش میگرفت اصلا نمیدونم به اردیبهشت میرسم یا نه 😂
بچه اولم 41 هفته زایمان کردم خدا این دومیو بخیر کنه نه اونقد دیر نه انقد زود
من ۲۲ اردیبهشت تاریخ زایمانم الان حسابی سنگین شدم نمیتونم دولاشم کفش بپوشم حتی شبا موقع خواب موقع پهلو ب پهلو شدن از شدت سنگینی بیدار میشم🫠
منم دقیقا تاریخ ختم بارداری رو زده ۵ خرداد...
سنگین شدم ولی خب خسته نیستم... درگیر چیدن اتاق بچهم😅
مثل من😍 منم ۵خرداد طبیعی هس ولی سزارین میشم.
هیچی کمردرد زیاد دیگه خستم کرده.شبها خواب ندارم پهلوهام درد میکنه
منم سنگینم
اخر اردیبهشت م، میخوام طبیعی باشه
منم تاریخ ان تیم ۶ خرداده ولی هنوز سنگین نیستم شکمم ندارم خیلی🥴
از الان چ سنگین شدنی دختر
من که الان بیست شش هفته هستم تاریخ زایمان من یک تیر هست
تو دلی منم دختره و هنوز روی اسمش بلاتکلیفم
منم خیلی سنگین شدم
من زده ۲۵ اردیبهشت ۴۰ هفته میشم اما چون درد طبیعی میگیرتم تا ۳۸ هفته یا قبلش زایمان میکنم انشالله
حس سنگینی ندارم .۲۲ اردیبهشت طبیعی زده اما من سز میشم
من که. هلاکم 8اردیبهشت. ایشالا زایمانم می کنم
منم ۲۳اردیبهشت بهم تاریخ داده همون اول که رفتم دکتر . حسابی سنگین شدم و شبا موقع خواب اذیت میشم یه کم
من سنگین نشدم انگار هیچی تو شکمم نیست کی قراره سنگین بشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.