مامانا شما پیشبند چه شکلی واسه نی نیاتون گرفتین؟
میشه عکس بدین؟

۴ پاسخ

اینایی که روش حالت مخمل‌طور داره و پشتش یه استر داره خوبه. از طرف یه مامان دومی😁

بالایی ها پیشبند هستن و پایینی سمت چپ

تصویر

عکس ندارم ولی یدونه ساده بندی گرفتم قیمتش ام سنگین نبود دونه ایی ۸۵
دوتا گرفتم یکیش و براا مهمونیا یکی ام تو خونه

من سیلیکونی میخام بخرم

سوال های مرتبط